Catre statiunile din Bulgaria : Balchik-Albena-Nisipurile de Aur-St Constantin si Elena -Varna-Byala-Obzor-Sunny Beach-Nessebar- Sveti Vlas -Elenite ,
Ruta catre statiunile :Aheloy-Pomorie-Cernomorets-Sozopol-Duni -Lozenets -Tsarevo este disponibila numai la anumiti transportatori si se face de regula cu transfer ( alt)
RUTE /TRASEE SI TARIFE BILETE AUTOCAR ROMANIA -LITORAL BULGARIA
BUCURESTI - LITORAL BULGARIA
BRASOV - LITORAL BULGARIA
MOLDOVA - LITORAL BULGARIA
TRANSILVANIA - LITORAL BULGARIA
OLTENIA si BUZAU - LITORAL BULGARIA
Mentiuni cu privire la tarifele de mai sus :
Extras din legislatia privind regimul de calatorie in strainatate al cetatenilor romani majori si minori :
Conditii generale privind transportul cu autocarul in regim charter - turistic
Transportul catre statiunile din Bulgaria se efectueaza in functie de numarul de turisti atat cu autocare cat si cu midiautocare sau microbuze, clasificate international
La unele curse spre zona de sud ( Sunny Beach etc) sau zona de nord (Albena ,Balcik) pasagerii pot fi transferati in Varna in alt microbuz/autocar iar ceilalti turisti vor continua calatoria catre statiunile celelalte. Transferul turisyilro de la statia de debarcare la hotel ( unde esste inclus acest serviciu ) se face in anumite cazuri cu curse locale /taxiuri . Detalii complete la fiecare varianta de transport de mai sus.
Distribuirea locurilor se face in ordinea sosirii, iar imbarcarea pasagerilor se va face dupa confirmarea pe diagrama de rezervari aflata in posesia soferilor. La unele variante de transport e posibila rezervarea locului in autocar.Detalii in ofertele exacte.
Agentia de turism alaturi de transportator se angajează să depună toate eforturile pentru a transporta turistul şi bagajul cu o promptitudine rezonabilă. Timpii indicaţi în oferta sau pe site nu sunt garantaţi. Transportattorul nu poate sa isi asume nici o raspundere pentru efectuarea unor conexiuni cu alte mijloace de transport.
Orele de plecare/sosire sunt orele locale de pe teritoriul fiecărui stat. Neprezentarea la imbarcare a turistului la orele anuntate duce la anularea locului achitat pentru cursa respectiva. De valabilitatea documentelor necesare calatoriei (pasaport, BI) raspunde fiecare calator. Transportatorul nu este raspunzator de refuzul autoritatilor vamale de a permite turistului parasirea tarii.
Pasagerul are dreptul să transporte gratis bagaje in greutate maxima de 50-60 kg, pentru fiecare bagaj suplimentar se va plăti 10 EURO sau alte sume in functie de transportator.
In cazul renuntarii la calatorie, pasagerul va fi penalizat cu 100% daca anularea se face cu mai putin de 20 de zile inainte de data plecarii.
Tansportatorul nu se face raspunzor in cazul intarzierii autocarului din conditii independente de vointa noastra (din cauza conditiilor de trafic, ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, vama, etc) sau din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghid/insotitor sau conducatorii auto, etc). In cazul defectarii fizice ireparabile a mijlocului de transport pe durata calatoriei, trasportatorul are obligatia de a proceda la inlocuirea acestuia cu un altul functional in maxim 24 de ore de la data producerii defectiunii, conform legilor in vigoare.
Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie este in sarcina turistilor. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare.
In cursul calatoriei se vor face opriri regulate la intervale de 3-4 ore pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare la unii transportatori se folosesc la altii nu se folosesc. In autocar sunt strict interzise: Fumatul, Consumul de bauturi alcoolice, Consumul de droguri si substante narcotice. Soferii au dreptul de la mustrare pana la debarcarea din autocar a pasagerilor in stare de ebrietate sau care afecteaza ordinea si siguranta publica, fara rambursarea costurilor de transport/repatriere a pasagerilor in cauza. Pasagerul se obliga sa achite catre transportator contravaloarea oricaror distrugeri aduse autocarului.
Daca turistul este nemultumit de serviciile de transport are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit cu privire la deficientele constatate legate de realizarea serviciilor contractate, ce se va transmite in maxim 3 zile de la incheierea calatoriei fie Transportatorului fie Agentiei. . Daca in urma analizei reclamatiei se constata ca transportatorul nu si-a indeplinit obligatiile asumate, acesta va propune alternative de compensare sau va despagubi turistii reclamanti cu contravaloarea serviciilor nepresetate sau incomplet prestate, in termen de maxim 30 de zile de la data depunerii reclamatiei. Transportatorul nu ia in considerare reclamatiile facute in nume colectiv.
Forta majora exonereaza transportatorul de orice raspundere.